Ο γίγαντας της τεχνολογίας, IBM με πολλαπλά tweet προς μεγάλα MME, ανακοίνωσε την απόσυρση της καμπάνιας #HackAHairDryer που προκειμένου να ενθαρρύνει τις γυναίκες να ασχοληθούν με την τεχνολογία και την επιστήμη, τις προέτρεπε να "χακέψουν ένα πιστολάκι".
Η καμπάνια, που η ίδια η εταιρεία χαρακτήρισε "άστοχη" διαγράφοντας κάθε online ίχνος της και ζητώντας δημοσίως συγγνώμη, συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας, μετά από ένα χείμαρρο αρνητικών σχολίων τόσο ανάμεσα στο κοινό των στα social media και τις γυναίκες μέλη της τεχνολογικής κι επιστημονικής κοινότητας, όσο και από διεθνή ΜΜΕ, χαρακτηρίζοντάς την "σεξιστική" και "ηγεμονική".
Αν και η καμπάνια είχε "φαινομενικά καλές προθέσεις", όπως αναφέρει ο Guardian, αφού σκοπός της ήταν να εμπνεύσει τις γυναίκες να εμπλακούν ενεργά με τον χώρο της Επιστήμης και της Τεχνολογίας, στηρίχθηκε επάνω σε "παρωχημένα στερεότυπα" που συνδέουν το γυναικείο φύλο αποκλειστικά με τα προϊόντα ομορφιάς, τονίζει ο Independent.
Πηγή